top of page
ד"ר דיא גנאים
מנכ"ל ACMBB. חוקר נוירו-קוגנטיבי. נוירופסיכולוג, קליני וחינוכי מומחה באבחון ובטיפול בלקויות למידה.
הערבית והמספרים
דוברי ערבית משווים מספרים דו-ספרתיים באופן שונה. הסיבה הינה קריאת האחדות קודם ואחר כך העשרות. עוד Japanese Psychological Research, 56(2), 153-167.
קריאה הבנה וצורת הטקסט
טקסטים בערבית מעמודה אחת הם הכי יעילים בהבנת הנקרא. אין השפעה לרווח בין האותיות. הסביה קיומן של מלים מחוברות בערבית. עוד Human Factors, 55(2), 323-332.
תנועות עיניים בערבית
קריאה יעילה קורת כשהעיניים נופלות על האות האמצעית במלה. הסיבה חדות הריאיה במרכז הרשתית. עודupcoming press.
bottom of page